Bra helg

 Förmodligen sista "vinterhelgen" och jag fick bära sparken till skogsvägen för att kunna dra en vända. Det jag längtar mest efter med vår är ljus och det har kommit. Nästa helg börjar det vara ljust ända fram till 20:00 i och med att vi ställer om till sommartid. Men annars hade vinter med minusgrader och snö gärna fått finnas längre. Fast helt kommit tidigare. Nu är allt lite försenat. 

(null)

Arvids "låtsaskalas" som jag och Andreas fick åka till i fredags. Ett för-kalas med Farmor och farfar eftersom de reser iväg nu. Himla trevligt och ett väldigt lyckligt barn! 

(null)

Min räcer med dragare framför. 

(null)

Igår var vi på date, först mitt jobb där det var guidning och museum. Det Arvid tror är att vi har robotar, en vulkan och att vi gör järn. Inte helt osant då det är ett gjuteri jag jobbar på. Vulkanen är hållugnarna (där det smälta järnet förvaras) och robotar finns det överallt. Vi gjuter drivlinekomponenter i gråjärn. Efteråt gick vi på stan och åt middag på Pinchos.

(null)

Isgata!!!

(null)

Kvällslördagsnöje. Gick i säng 20:30 och googlade hyllplan i 7 minuter innan jag stendäckade. Zzz..
Allmänt | |
#1 - - Pernilla:

Sista vinterhelgen har jag väntat på......den kommer ju aldrig?! Är så trött på kyla nu och vill bara ha våååår!
/P

Svar: Vet inte var du bor men här kom allt i februari (vinter, kyla, snö), och eftersom det var så försenat har jag inte börjat tröttna än.. Bara längtan efter ljus som sagt! Meeen oavsett så är det för bövelen mitten på mars nu, så våren kommer, förhoppningsvis snabbare än du tror! :) Hoppas på en riktigt vårig påsk! :D
hejsapetronella.blogg.se

Upp