Som det kan va..

De första dagarna av ledighet har mest gått åt till att landa. Jag har en sjukt irriterande sjukdom som varat i snart 3 veckor. Först i 2 veckor var det bara lite snorigt och hostigt. Vaknade varje morgon helt igentäppt. Sen blev det bra i två dagar, sen när jag vaknade i söndags (?) så är det som att det loopat om. Märklig sjukdom dock som inte verkar sitta i huvudet eller i kroppen, bara i näsa och hals. Bara snyta 3532 gånger per dag, hosta ur lungorna och lite andnöd emellanåt.
 
Så vi har tagit det väldigt lugnt. Lekstugsrenovering går framåt. Igår målade jag ett lager "stugrött" och på kvällen efter att Arvid knoppat målade jag ungefär hälften av allt det vita. Det blir så himla gulligt! Inte lika gulligt dock med min mosterbränna. Hade ett linne i brottarmodell och det syns om man säger så..
 
Frukostdags snart va? Mjooorå.
 
 
Allmänt | |
Upp