Pimp my home

Ryggläge - äntligen! Hela dagen har jag jobbat, från 07 imorse till fram till för en timme sedan. Jag känner nästan inte igen mitt eget hem, så avskalat är det. Men jag tror verkligen att det lönar sig! Vi följer stylistens råd och mixtrar med egna ideér. 


På en blomaffär såg jag dessa krukor och blev sugen. Vände på en och direkt när jag såg prislappen försvann suget rätt snabbt. Det blir ett projekt för mitt framtida pysselrum. 


Vilket FYND!!! :)
Liten vas med monsterablad

Shit vad jag ska sova nu... som aldrig förr. Och imorrn vill jag inte vakna 05:50 (anledningen till att jag var arbetsredo kl 07). Söndag är väl vilodag va?

Allmänt | |
#1 - - Yohanna af Skovde:

Men fan å så fina krukor! Vill också haaaa!! Jag ska försöka tänka ut något bra sätt att DIY:a en sån på!

Svar: Borra bara?! Fast det kräver nog stor försiktighet och förmodligen kakelborr..
hejsapetronella.blogg.se

Upp