Too-ticki

Jag fyllde i några frågor och om jag hade vart en karaktär i Mumindalen hade jag vart Too-ticki! För den intresserade finns detta test på moomin.com.

Är så slö och trött på ett härligt sätt! Vi har vart på äventyrsbadet med farfar och faster och kusiner och Pelle. Så mycket folk men vi kunde ha kul ändå. Tack farfars fackförbund! Lilla sparven gör kväll redan nu, och jag blir inte uppe länge.

Allmänt | |
#1 - - Lisa:

Även farfar hade trevligt jag pratade just med honom i telefon.
Sov så gott fruktiga mysArvid och Petronella Too Ticki.

Svar: Haha jag tycker det är så roligt med fruktig! Visade honom alla frukterna du skickade häromdagen! Nu sover Arvid sött i våran säng och drömmer kanske om vågor och apelsiner?! Kram!
hejsapetronella.blogg.se

#2 - - Hemmabasen:

Klockrent, Too-ticki!

Upp