A la la work work.

Åter igen ett bibliotek! Imorse vaknade feber-Orvar rätt tidigt och det är en dålig kombo med att jag somnade sent igår. Ikväll är det bättring! Det är så segt att ha tid på dagen, som nu, men vara för geggig i hjärnan för att kunna tänka klart. Jag har liiite träningsvärk sen igår. Det känns fortfarande sådär larvigt bra att det gick så otroligt bra igår. Jag vill springa mer! Men inte idag. Hehe. Får ta det en annan kväll, eller dag.
 
Istället för att skriva har jag bland annat kolla väder för Warszawa. Eventuellt nån minusgrad (på natten antar jag) och sen upp till ett par plusgrader. Ungefär som här med andra ord. Vad glad jag är att jag har en älskling som fixar och ordnar med sånt här. Nu ska jag bara se till att jag är klar och inlämnad på måndag och sen packa lite pinaler. När det vart så mycket att göra senaste tiden har jag knappt hunnit längta heller. Men nu börjar jag nästan känna av lite resfeber. Vi flyger från Göteborg på tisdag och kommer hem på lördag. Jag kommer sakna Arvid nåt galet. Om han saknar oss återstår att se. Jag tror att han kommer att ha så roligt, leva loppan och härja runt hos farmor och farfar att han inte ens märker att vi inte är närvarande. 
 
Hans favorit just nu är Bajse. Om jag försöker "rätta" honom och uttala korrekt svarar han med Majse. Hysteriskt roligt. Såklart är det Bamse. Han vill ha Bajse på toaletten (tandkräm), Bajse i soffan (på tv:n) och vid random tillfällen pratar han om den här Bajse Majse. Lilla älskling! 
 
 
 
Allmänt | |
Upp