Julaftonskväll

Som kontrast till typ allas uppdateringar på sociala medier, jag sitter fortfarande i pyjamas! Till middag åt vi soppa och Arvid fick en pannkaka till efterrätt (hallå det är faktiskt torsdag??!!). Det är självaste julafton, men Andreas jobbar och därför känns det ovärt med att ställa till med julafton på rätta dagen. Så imorgon kör vi istället med Underbaraclaras julsmörgåstårta och tomtar, både skumma och vanliga. Mmm skumtomtar! Det blir den mest otraditionella julen någonsin men jag har haft en sådan otroligt fin känsla i kroppen hela dagen så det har knappt en märkts. Vad jag fullkomligt älskar mitt barn! Det mest värdefulla med den här dagen och den här ledigheten är att få vara tillsammans med honom. Allt annat är bara en bonus. Och vad vi har myst idag. I pyjamas. Båda två. Läst sagor och byggt staket till bondgården. Han fick öppna ett paket från mormor som vi lekte med innan Andreas åkte iväg till jobbet. Bamse memory minsann! 

Trots en avig dag så kunde den inte vara mer än perfekt! Vi öppnade varsitt paket också. Han fick knivar från Anders Petter och jag fick juveler. Det är så fint för det är första gången jag får smycken av min karlakarl. Blev lite tårögd av bara den saken. 

Mina fina fina älsklingar! 
Allmänt | |
Upp