Jahaja..?

Förut vid middagen försökte jag förklara för Arvid att han får köra bil när han har ett körkort. Jag visade mitt och han konstaterade att det var ju faktiskt jag på bilden. Sen räknade vi till 18 och jag sa att du får vänta några år till. Sen kommer kontrollfrågan; "Vad ska du få när du blir 18 år?".
 
Arvid: "FREDAGMYS!!!"
 
Nu har han precis hoppat i säng. Det var nog århundrades snabbaste läggning. Vi läste en bok sen fick inte jag vara kvar längre. Mamma grejja. Mamma gå från sängen! Ajjvi sova! Jahaja. Okejdå.
 
Anihao. Måndagskväll och jag ska skriva ett personligt brev för ett jobb. Sen ska jag försöka hitta lite livspepp och motivation. Man kan inte vara glad jämt, så är det.
 
 
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Gullunge!!!! Moster smälter typ, gullunge! Och puss och pepp till dig! Ring och ranta om du vill / Yo

#2 - - Hemmabasen:

Instämmer helt med föregående talare!

Upp