Udda

Idag har jag..
 
.. bråkat med min dator. Den beter sig YTTERST märkligt! Jag vet inte om jag har gjort nåt eller om det bara är nåt kosmiskt trassel. Det börja med att word betedde sig skumt. Kunde inte ens öppna min exjobbsfil! TACK OCH LOV gjorde jag en säkerhetskopia på usb-minne idag innan jag gick från jobbet. Om det är mjukvarufel (jag är kass på att uppdatera programvaran!) så borde jag kunna öppna filen på min dator och allt är som det ska.. Annars så vetitusan. Då får jag skriva vidare på lånedatorn och hoppas att ingen vill ha tillbaka den i första taget. Sen nu började skärmen flimra. Det känns jätteudda och väldigt irriterande.
 
.. skrivit en hel del (innan allt trassel började). Fredagar är folk så helgivriga så vid tre var det inte en kotte på kontoret. Men hela dagen där var en mycket bra och produktiv dag.
 
.. vart i Mariestad och köpt färg. Jag provmålade nu ikväll för att se om det var en bra färg, och det var det. Ljus pastelolivgrön typ. Så jäla fint! Imorgon ska jag ägna en av pluggpauserna med att åka och köpa mer färg. Andreas har vart så grym och gjort så fint i Arvids rum. Nu är det inte alls mycket kvar. Golvet ska läggas och väggarna ska målas. Lister. Lite småfix. Arvid kommer få det finaste barnrum man kan tänka sig!
 
.. saknat Arvid. Han har det säkert guld och gröna skogar och jag måste fokusera nu när jag har världens bästa läge. Men ändå. Så fort jag är ifrån han tänker jag på hur himla snäll och fin och gullig och smart han är. Och rolig!! Sötorvar!!!
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp