En midsommarhelg

Har haft en skön helg! I fredags tog jag en välbehövd ledig dag. Ingen fest, ingen snaps, ingenting. Jag hade varken tid, ork eller lust att engagera mig i midsommar 2011. Hade istället en mysdag, tog en promenad, färgade håret och fick ändå en sillbit på kvällen. Lördagen gick åt till pluggeri, sen på kvällen åkte vi till Hjo. Först grillning, sen ett besök hos en snusbakare, sen vidare mot en rejvfest samt en avstickare som inkluderade bisonoxar. Kryptiskt va? Det värsta är att det är sant. Vi hörde dånet en halvmil från festen, och tänkte åka dit och kolla, men fick istället se bisonoxar för första gången i mitt liv. Vilka stora djur!!!

I fredags sov jag till klockan tolv. Så jävla skönt! I en alldeles nybäddad säng.


Vi åkte en 6 m lång bil. En Bonneville från mitten av 60-talet.


Fin promenadväg!!

Imorse var jag uppe med tuppen som väcker tuppen, dvs strax efter fem. Var på jobbet 06:20 och stannade där till strax efter ett. Dom blev väldans glada över att få rabarberpaj och jag blev glad att det gick så enkelt och smidigt att jobba trots 3 timmars sömn. I eftermiddags fick jag dock några fler timmar ljuv sömn, sen dess har jag fördrivit tiden med en skön promenad och lillasyster i luren samt lite kaffedrickande.

Om några minotar packar jag min lilla väska och åker till jobbet inatt. YEEEEES jag får jobba natt!!!! Kommer bli hur grymt som helst!! :) Mer pengar på mindre tid.
Allmänt | |
Upp