Drömmar om framtiden

Min fina fina Andreas! Han var precis hemma på lunch, och hade med sig blommor till mig! Helt ärligt, det är nog första gången jag får blommor på alla hjärtans dag. Så är dom rosa dessutom, med ett hjärta. När han stod där i hallen med blommorna inslagna blev jag jääätteblyg! :) Yarrr!

Vi åt och pratade om hur vi skulle vilja att framtiden ska se ut. Båda vill bo i ett hus, men det kommer nog inte att vara så lämpligt förrän jag utbildat mig klart och börjat jobba. Men drömma kan man ju alltid göra. Vi springer på lite visningar här och där, men det är bara för att det är kul. Det blir nog inget hus de närmasta åren, men sen så.. :)

Nu är det dags för ett litet ombyte, energi och sedan ta bussen in till stan och köra ett Zumba-pass!
Det handlar om känslan | |
#1 - - hemmabasen:

men han är då för himla gullig din Andreas! Jag skulle vilja ha en egen!

#2 - - Yohanna:

Schnäll kotte! Förresten, jag läste inte din blogg innan du gjorde inlägget om vad som motiverar dig. Kul att vi gjorde snarlika inlägg! Höhö! Var zumban bra?

Upp