Första tentan avklarad!

Idag gjorde jag nog århundradets snabbaste tenta. Det tog 15 minuter. Vi skulle identifiera 30 st anatomiska strukturer och skriva vad de hette på latin. Svenska = fel. Latin = 1 p. Vi fick resultaten toksnabbt den här gången, redan tjugo i två i eftermiddags låg det uppe på Scio! Och ja, jag klarade den, med råge. Hade 3 ½ p från maxpott, vilket jag är nöjd med. Men, nu börjar idiotpluggeri inför fredagens STORA tenta. Det här var bara en del av kursen, och med två dagar kvar känner jag av en viss panik inom mig. Har suttit idag med det och får fortsätta imorgon. Det som är det jobbigaste är att jag har en fysik-lektion mellan 08:30-14:30, så det finns inte så många timmar kvar till att plugga..
Allmänt | |
#1 - - hemmabasen:

tusen millioner gratulationer! du är så HIMLA duktig så jag nästan spricker av stolthet att du är MIN dotter! Lycka till med nästa tenta och jag tror att jag vet att den kommer att gå superfint!

Upp