Tisdagsklubben

Tisdagar är mina herrar iväg på fiskeklubb i grannkommunen. Till och med Ture sen förra veckan. För min del innebär det en vardagkväll med fritt förfogande över tiden. Idag tog jag en sväng på Elins, en enkel middag på altanen och sen en promenad i kvällssolen. En annan dag kanske det blir något helt annat wild and crazy. 

Nedan har vi grillande kusiner. Vi hade en himla fin dag i söndags. Ute från morgon till kväll, trädgårdsfix och eldning. Första riktigt varma och fina vårdagen! 

Tänka sig vad det finns för grejer att roa sig med. Trampolinpark.. jag var ju rätt nöjd med Eriks karusell när jag var liten.. nu är det trampoliner och lekland och grejer. Vi åker inte på det så ofta, kanske 1-2 gånger per år. Det får vara en lyxighet vid speciella omständigheter! 

Nu har herrarna kommit hem hör jag där ute! "Nej mina händer luktar inte alls fisk!!!!" hörde jag Ture ropa.. 
Allmänt | |
Upp