Kära augustislut

Min hjärtan på tråd försöker bräcka växtkraften i mitt hår för tillfället. Snart når den ner till golvet och fort har det gått! Sist jag var hos frisören (snart 5 månader sedan) kändes håret kort(are). Men 5 månader med dopat hår lixom. Mitt hårelixir är just nu Silica med B-vitamin från Life. Både naglar och hår har gått helt bananas. Kul såklart, speciellt med naglarna som första gången i mitt liv har uppnåt lång längd utan att skivas och gå av. Så hett tips till alla som önskar växtkraft.
Vardagen är här igen. Jobb, skola, aktiviteter, alltid "nästan helg", alltid "va skönt att ha ett sånt kul jobb att gå till" och dessutom med en höstlig mysfaktor. Klockan är 20:38 och solen är påväg ner borta i horisonten. 

Britta är numera en kattmamma till två bedåååårande små kattungar. De föddes sista veckan på semestern och har nu öppnat ögonen och börjat busa med varandra. 
Den ena ser ut som sommarskuggan (inte den på bilden!). Namnlösa än så länge, men det kanske kan bli Hans och Greta? Jag och Ture läser den sagan 1-6 gånger i veckan just nu.. 

Nu väntar bingen. Jag har en obehandlat järnbrist så tröttheten är förlamande och rätt irriterande. Var på vårdcentralen idag och ska testa en ny variant på järntillskott (Niferex). Funkar inte de heller så får vi hitta ett annat alternativ. Så mmmm nattinatt! Zzz...


Allmänt | |
#1 - - Gunn:

Äntligenen bild på den lilla sötnosen:)

Svar: Ja till slut så! Men det kommer fler bilder när jag lyckas ta skarpa. Dom bara korvar runt nu och är inte stilla!! 🙂
hejsapetronella.blogg.se

Upp