Jag har inte sovit klart

Jag tror vi börjar närma oss ett stadie av semesterbehov. Arvid säger var och varannan morgon att han minsann inte sovit klart när jag väcker honom. Bilden är från imorse. Obs, ej iscensatt med Hundis! Så hittade jag honom vid väckningen! 


Jag har å andra sidan TIOTUSEN gånger lättare att vakna sen snuset rök. Vilken skillnad! Det var sömnproblem de första 2 veckorna men det har ju gett med sig. 

Annars så har den mest ljuva lilla filuren kommit till världen, Åsa och Johan har blivit föräldrar! Jag fick träffa det lilla paketet (knappt 3 kg bebis) och kände bara att livet är så märkligt och fantastiskt på samma gång. Och hon var sååå pytte och fin! 

Nu är maränger in the oven efter ett överskott av äggvita. En samtida händelse utspelar sig i vardagsrummet. Arvid tittar på tecknade Ghostbusters och tycker det är lite för läskigt. 

Allmänt | |
#1 - - Yohanna af Skovde:

Superfina maränger! världens bästa recept! :)

Svar: Alltså jag fick ändå inte till dom bra.. inte så vita och perfekta som dina var på Fionans kalas! HUR GÖR DU?? Inte varmluft? Hur lång tid?
hejsapetronella.blogg.se

Upp