Att vara utsövd!

Med en liten är det inte särskilt ofta jag känner mig utsövd när vi kliver upp på morgonen. Det är nästan så att jag glömt bort hur det känns. Men plötsligt händer det! Den extrema kvällströttheten ger faktiskt något bra tillbaka. De senaste dagarna har jag gått till sängs mellan 20-21 och varit vaken max en timme efteråt. Så i torsdags vaknade jag av mig själv. Innan Arvid, innan klockan ringde! Samma sak igår. Det var nästan samma sak imorse. Det är ett sånt "uppvaknade" att känna sig utsövd och inte ha den här släpande tröttheten som aldrig riktigt ger med sig. High five på den! Det är värt att försumma kvällstid för att få känna sig pigg och alert. 
 
Nu är det sovdags igen och jag äter lunch. Chili med vitlöksgegga i. Sååå brutalt gott!! Annars händer det verkligen inte mycket. Vi har lekt och myst hela morgonen. Funderar lite på om man skulle ha fått tummen ur och hittat på nåt radikalt men det blir nog en hemmadag. Fast jag skulle ha behövt en ingrediens till kvällens middag! 
 
Tacopaj enligt receptet nedan är planen (bilden är en länk:
 
 
 
Allmänt | |
Upp