Veckans planer

Resten av veckan är delvis planerad. På lördag ska jag in till stan, göra ärenden och träffa lillasyster. Söndag är det inlämning för tredje uppgiften i produktionslogistik så till och med dess är det en del som ska göras. Surdegen som jag fick av Madde ska omvandlas till bröd. Annars är det väldigt mycket dag till dag som gäller nu. Dagsformen kan verkligen variera. Har varit oerhört trött i ett par dagar nu och då kommer automatiskt det här olusten att ens göra nånting. Då blir ingenting gjort helt enkelt. Däremot har jag utökat promenaderna ganska rejält sen jag fick hem tensmaskinen. Det innebär från 15 minuter upp till 45 minuter. Jag blir glad och Nisse blir glad!! Förut avslutade jag alltid promenaden med att busa lite i trädgården så att vi i alla fall var ute och härjade i minst en halvtimme, men nu när det funkar så pass mycket bättre att gå busar vi längst vägen istället. Tack och lov att vi har gjort den här uppdelningen med promenaderna annars.. Det underlättar så att veta att resten av dagen kan jag ta det lugnt och eller lägga energi på annat. 
Allmänt | |
Upp