15 minutar kompis!

Åhdeja! :) Idag har jag jobbat, och eftersom min bil är på lagning så cyklade jag hem. Fick skjuts ner förut idag av Andreas och vi hängde på cykeln på bilen. Och det gick så vanvettigt snabbt att cykla hem. Typ 15 minuter! Det är ungefär 4 kilometer med både backar, nedför och rakt fram och uppåt. Det var dock lite väl mörkt, ska nog ta med mig pannlampan imorrn och fixa lampan på cykeln.

Ska det vara såhär så blir det nog en skön sommar. Cykelavstånd till jobbet, ett mysigt hus (och tax!) att komma hem till och roligt jobb. Bensinkostnad = 0 kr. I alla fall när det gäller att ta sig till och från jobbet.

Gratis motion dessutom. Kostar typ ingenting. Avskrivning på cykeln möjligtvis.. (Något lärde jag mig i alla fall på externredovisning!)
Allmänt | |
#1 - - hemmabasen:

lite väl mörkt...skickar ner en tanke med allt detta dagsljus som nuförtiden är i stort sett dygnet runt.

Jag vaknar nu alltsomoftast vid femtiden och tror att jag har sovit klart. Tack och lov somnar jag om till 10 i 6. Då är det dags, men det är lika ljust!

Upp