another friday

Det här är den fjärde sista fredagen som jag kommer hem från jobbet och är lagom trött. Egentligen tredje för midsommarafton kommer också.. Det går lite för fort nästan, men tack och lov så mår jag otroligt bra. Ingen foglossning, inga krämpor, ingenting. Det enda är att jag blir vanvettigt anfådd när jag går i trappor. Jämfört med när Arvid var ett bebisfrö mår jag så mycket bättre nu! 

Veckan har gått i ett. Tre dagar har vi vart på språng efter förskola/jobb. 

Miljö och naturdagar ute i skogen. Härifrån är det kanske max 2 km dit men vi tog bilen (kväll, dagis trött Arvid). Supermysigt, med både gott att äta, nåt att lära och trevligt sällskap. 

Igår hade Arvid tandläkartid och efteråt åkte vi till Åsa och gofikade på en picknickfilt. 

I måndags fick den här lilla herren en spruta mot TBE. Av lathet- och bekvämlighetsskäl inmundigades middagen på stan. Han fick välja. Det han baserar sitt val på är att det finns en rutschkana bredvid. 
Allmänt | |
Upp