Tjyven

Hmm.. nån har lånat min telefon och tagit några bilder. Den lilla tjyven tänkte inte på att inte avslöja sig.. 

(null)

Nu är jag gode less. Har så förbannat ont i näsan/ögonvrån/bihålor/panna och har haft det sen jag gick hem från jobbet i onsdags. Självdiagnosticerad bihåleinflammation. Det gör ont, ögat rinner, jag snorar, är ljuskänslig och vek. Men jag tror att det börjar lätta, det är inte samma pulserande ömhet längre. Bara ömhet. 

Ikväll blir det traditionsenliga söndagskvällssysslor. Dvs duscha, packa Arvids dagispåse, stöka undan, se Bron etc. 
Allmänt | |
#1 - - Yohanna af Skovde:

Jag är ju lite av en konstapel så jag skulle jag att du ska leta efter någon som är tre äpplen hög och väldigt tydligt har gjort det innan. Det är ingen nybörjare vi snackar om.

Svar: Grymt bra tips! Ska gå ut med ett signalement direkt!!!
hejsapetronella.blogg.se

Upp