Snabbt in, snabbt ut

Igår. Vakna tidigt och bara sitt och vänta på att klockan ska bli 10. Så ungdomligt av mig. Eller inte. Men jag gjorde bort ärenden inne i stan mellan 10-11 på förmiddagen (så behändigt lite folk ute!!) och all mathandling ute på Elins var klar till ungefär 12. Så halv ett var jag hemma igen. Otroligt effektiv shoppingrunda. 

Jag köpte nya höstskor. Vid närmare eftertanke, har jag någonsin haft höstskor tidigare? Jaja, med en värmande sula och ett par tjockare sockar funkar dessa även vinter också. Tack var matfestivalshäftet fick jag 20 % rabatt på skorna. Bra! Det är ett par Ecco-skor som jag tror kommer vara grymt sköna att traska runt i. 

 
Mellan stan och mathandling gjorde jag de sista inköpen för morgondagens visningspremiär. Lite nya monsterablad, en riktig monstera och ett litet höstigt arrangemang. Idag ska jag städa det sista och förhoppningsvis komma ut på en kantarelltur. Behöver lite påfyllning som dekoration i köket. 
 
 
 
Allmänt | |
Upp