Lördagsmorgonlista

Vad gör du? 

Sitter i köket och dricker en kopp kaffe. Jag har en inre väckarklocka som säger godmorgon kl 05, även så lördagar. Fast idag KAN det vara så att ett riktigt alarm på telefonen (glömde stänga av igår) pep den tiden. 

Hur mår du? 

Hehe, har väl inte känt efter så mycket än. Men bra! Har vart småsjuk i 2 veckor och nu känns det som att jag är helt frisk. 

Vad äter du? 

Piller. (Skämt åsido, det är vitaminer). Sen när det vankas frukost ska jag nog äta ägg i någon form. Har provsmakat köttet som Andreas rökte igår = gott! 

Vad tränar du? 

På att komma in i julstämning. 

Vad ska du göra i helgen? 

Lördag: Vara spontan! Arvid julbakar med Lisa och Andreas ska ut och jaga. Jag ska... hmm.. Så skönt att inte ha några planer! Är jag bara hemma blir det iaf en lång promenad! 

Söndag: Pussa och krama på Arvid. Få mosterbesök på eftermiddagen. 

Vad vill du veta nu? 

Att alla jag känner mår bra. Om det blir en vit jul. Are we alone in the universe? Undra om Arvid sover?
Allmänt | |
Upp