Just det ja

(null)

Jag blev hastigt tillbakaslängd till semestern för typ 4 månader sen. Då hade vi vart på visningen och vunnit budgivning. Och jag minns såväl att jag inte längtade efter åka neråt igen, för så fort vi var tillbaka skulle det bli en massa jobb. Och mycket jobb blev det. Ojojoj... 

Som en markering har jag inte gjort nånting idag. Det har med andra ord inte hänt sen före semestern. Typ. Jag kanske inte har jobbat fysiskt varenda minut men minst har det pågått planering i huvudet. Vilken grej det är att flytta! Små lägenhetsflyttar är ingenting i jämförelse. Men när det är en hel lada som också ska flyttas med. Fy sjutton vad vi slitigt. Vad skönt att det är över. 

Nu ska jag börja fixa iordning kvällens middag. Tacopaj! Som en liten specialare har jag dessutom gjort guacamole till. Gottmos!
Allmänt | |
#1 - - Hemmabasen:

Hatten av och djup bugning för allt som ni har gjort och åstadkommit
för början på ert nya liv. Ett kanonarbete som f r o m nu bara kan bli bättre med alla stora jobb bakom er och alla stora möjligheter framför er!

Svar: Tack mamma för dina uppmuntrande ord! Skönt att vara förbi, samtidigt lugnet före stormen i och med kommande renovering.. :)
hejsapetronella.blogg.se

Upp