Han är kär!

Nåt så fint och fantastiskt. Arvid är kär. I granntjejen. Hon heter Ella och är typ 2 eller 3 år äldre. Han är kär i henne! Och hon är kär i han! Därför kramades de när det var hejdå på förskolan idag. Han vill gifta sig med Ella när han blir stor. När vi läste saga sa han dessutom att han önskade att Ella kunde sova i hans säng. Alltså! Arvid är kär, för första gången i någon annan än sin mamma (han var kär i mig förra veckan och ville att jag och han skulle gifta oss).
 
Jag frågade: Hur känns det att vara kär i någon?
 
Arvid: "Det känns bra!"
 
Jag ska inte bli långvarig ikväll. Jag har vart trött nåt så kopiöst hela dagen idag. Och när jag kom hem fick jag information om att det var minsann springtävling ikväll. Min tanke "ÅH NEJ JAG KAN INTE JAG ORKAR INTE JAG VILL INTE JAG BÖRJAR GRINA SNART AV TRÖTTHET". Jag tänkte med stora bokstäver verkligen, för fy vad det tog emot. Arvid själv var jättetrött vid maten och nickade till ett par gånger. Men vi gjorde ett kraftryck och åkte ner. Jag lunkade bakom medans han sprang iväg. Till slut såg jag honom inte längre. Vid målgång fick jag leta en stund, men han hade verkligen sprungit runt hela vägen och sen börjat leka i ett grillhus som finns där. Han var mäkta stolt när han fick sin första stämpel på kortet.
 
Nu: ZzzzzZzzzzZzzzZzzzz
 
 
Allmänt | |
#1 - - Hemmabasen:

Kommer du ihåg din lillasyster som var pussnödig. Jag frågade hur det kändes och svaret var - det är fullt av hjärtan i munnen...
De är obetalbara, de små liven.

Svar: Hahaha! Hjärtan i munnen!
hejsapetronella.blogg.se

Upp