Den mest ljuvliga dagen!åh

Åh! Vilken dag! Vilken fantastiskt katastroffin helt underbar dag. Det är nog vädret som gör det. Jag jobbade några timmar på förmiddagen och hämtade sen Arvid halv två. Det är som natt och dag, att komma hem klockan två eller komma hem klockan fem. Vi har varit ute hela eftermiddagen förutom när vi gjorde ett städrace på övervåningen. Ella och Theo har vart här mycket och de fick picknick på en filt under syrenbusken. Sen sa Andreas att vi inte hade nån mat hemma, men han skulle fixa något. Det blev tapas med "mat" nog för minst det dubbla antalet människor. På kvällspromenaden genom en sval skog (det har vart supervarmt idag, så lite svalka var skönt!) fick jag stanna upp och bara begrunda allt det vackra. Precis innan jag kom hem gick jag ner längst en stig och plockade en liten bukett med liljekonvaljer. Jag hade ingen aning om att vi hade såna här, trodde de var mer "exotiska".. Nu står de i köket och uppe i sovrummet ställde jag en liten vas med syrenblommor. Ljuuuvligt! 





Allmänt | |
#1 - - Hemmabasen:

Vilken fantastisk dag du och ni har haft. Maten såg verkligen kanongod ut, jag skulle gladeligen ha haft en plats vid ert matbord!

Svar: Det kan jag tänka mig! Tänkte faktiskt på dig då för "det här hade mamma gillat!!!"
hejsapetronella.blogg.se

Upp