Semester!

Lördag och första semesterdagen är egentligen inte förrän om två dagar. Men oj vad skönt det var att lämna jobbet igår. Åkte hem direkt, gick en Nissepromenad och sen satt vi ute och åt hamburgare. Andreas nattade Arvid igår och jag låg på soffan och bara slöade. Det blev slöande till den grad att jag somnade. Andreas kom ner "ska vi titta på en film? Du får välja!" Jag valde the Aviator och fortsatte sova. Efter ett tag hämtade han ostkrokar. Jag fick en liten skål, åt några och somnade sen direkt igen.
 
Det är nästan skrattretande så trött jag var igår. Började alltså småsova i soffan snett efter sju och imorse vaknade jag lite i omgångar men klev inte upp förrän 07:30. 12 timmar. Jisses. När hände det senast?
 
Nu är vi vakna, i alla fall jag och Arvid. Till frukost blev det en himelskt god havregrynsgröt med allt möjligt i. Frön, blåbär, kokos, russin, vanilj, banan, nötter etc. En god och bra start på morgonen. Snart ska vi ut och börja jobba.
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp