Lätta steg

Eftersom det blev eftermiddagstider onsdag-torsdag började jag lite senare igår. Och innan jobbet var jag förbi på Coop och köpte kräftor. Som av en händelse som gjorde mig så otroligt glad fick jag notis om en middagsgäst! Tobias! Lagom spontant och det klaffade väldigt bra att jag stannade kvar på jobbet till halv sex ungefär och därefter mötte upp honom på resecentrum. Det gav väldigt lätta steg för hela dagen.
 
Sen var det åter igen en mastodontuppgift på schemat. Ledningsgruppen för hela Skövde och jag hade ungefär 50 % av allt material. Men det kändes så bra, det är en väldigt fin och tacksam församling att prata inför. Och efteråt fick jag höra såna fina ord att det nästan var nära till tårar. Den känslan att få höra det från de mest föredömliga förebilderna. Det gav också väldigt lätta steg.
 
Sen denna hushistoria. Jag kan se lite info på "Mina sidor" och det är redan fullbokat på visningen så de har lagt till en till visningsdag. Den är halvfullbokad. Sen är det två sällskap som kommer redan på måndag. Det känns väldigt hoppfullt. När vi tittat på hus har vi alltid bokat oss sista dagen. Än är det 9-10 dagar kvar så det hinner kanske trilla in några fler.
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp