Freeeedag!

Fredag kom fort på nåt vis! Det började med måndag och sen direkt ba.. fredag?! Men vad skönt det ska bli att få somna ikväll utan att ställa klockan.

Efter jobbet idag åkte jag och "hetshandlade". Två pinaler hade jag på listan och det blev full pott på båda! Inte ofta det händer, att faktiskt hitta precis det som man letar efter. En BH och ett par skor var det iaf. Mina kära Vagabond får åka till skohimlen efter att dragkedjan gått sönder. Så senaste veckan har jag haft sneakers i brist på bättre skodon. Nu ramlade jag över Dr Martens med 44 % rabatt! Commerce fyllde 50 år och därav grymma priser på vissa utvalda skor. Bh fick jag assistans att hitta (Twilfit). Det är så värt att få proffsig hjälp!

Nu kör vi fredagkväll. Hämtpizza, Idol, somna ifrån etc.. :)

Fotograf: Arvid
Svamp-Arvid på den lokala pizzerian
Allmänt | |
#1 - - Yohanna af Skovde:

Men åh jag saknar dig! Måste också köpa en bra BH förresten. KANSKE HINNER PÅ TISDAG? Vi får se. Vet inte varför jag skrev i caps. Älskar dig! PUSS!

Svar: Tidsoptimist! Hinna hit å hinna dit!! ;) Tack för ikväll! Glömde ge dig din idrottsrabatt! ÄLSKAR DIG MED BÄSTA STÖDSTRUMPA!
hejsapetronella.blogg.se

Upp