En peppad nästan 3-åring!

Snart, snart, snart är det äntligen födelsedagen. På onsdag fyller han 3 år! Jag vet inte riktigt än hur vi gör med hans presenter. Han är stor nog för att fatta födelsedag/kalas. Han ska få ett staffli med tillbehör och en balanscykel. Det är nog lagom att ge han det förstnämnda på rätta dagen och sen cykeln på kalasmorgonen. Jag är så brutalnöjd med min beställning från Babyland. Rea på allt, 10 % rabattkod och lite refunder på det. Passade faktiskt på att köpa en julklapp till honom. En snow kick. 179 kr istället för 599 kr. Sen köpte jag även en teservis med Pettson och Findus. Om det blir en födelsedagspresent återstår att se. Med den kan han bjuda alla sina gosedjur på kalas. Kakor och sånt har jag gjort, både virkade och i trolldeg.
 
Bra deal!
 
Allmänt | |
Upp