Olustig känsla i kropp och knopp

Jag har något märkligt inombords just nu. I 2 veckor har jag vaknat med huvudvärk. I helgen mådde jag bra men nu under den här veckan har jag haft ont invärtes, vart jobbigt att andas och det känns allmänt motigt. Nu har jag lite ont i halsen. Är det sjukdomsskrälle som är påväg eller något annat? Häromdagen tänkte jag att det kanske var vätskebrist och mådde ändå bättre efter två stora glas vatten. Men nu vet jag inte. Har druckit idag men..
 
Vi var i alla fall på ett Arvidochmammäventyr idag. Baltazar i Skövde. Vilket grymt ställe! Vad mycket roligt det fanns att göra. Vi gick på Verktygskörkort där en tjej först berättade om verktygets historia och visade på hur både människor och djur använder verktyg. Sen gick vi till verkstaden och fick i uppgift att använda sex olika verktyg för att bygga något. Godkänt uppgift gav ett verktygskörkort.
 
Mitt i allt pausade vi för en sväng på stan. Träffade en vän en sväng och lekte i en lekpark en sväng och såg dessa dagtidszombiesar (Pokemonspelare) många svängar. Vilken hysterisk hysteri men det är säkert kul, kanske borde prova! På tillbakavägen gick jag in och köpte nya springskor till Arvid. Ett par Kavat på rea. Sen blev det ett par timmar till på Baltazar innan vi åkte hem.
 
Men uschiamej vad jag bara vill hoppa ner i nåt mörkt hål just nu och stanna där. Urk.
Allmänt | |
Upp