Freeeda!

Vilken löjligt bra dag. Fredagskänsla hela dagen och roligt från början till slut. Jag hade lunchdate med en ny tjej som bor tvärs över dalen. En sak som jag gillar med min nuvarande arbetsplats är att allt är så nära och i och med att det är ett gigantiskt företag finns allt internt. Tre restauranger och interntaxi bland annat. Och om det inte skulle falla i smaken så ligger det så nära centrum så det tar kanske 5 minuter att gå till allt annat. Det är ingen märkvärdig grej egentligen, och matlådor fungerar precis lika bra. Men det är en lyxig grej att kunna gå ut och äta, eller springa och göra ett ärende på lunchen om det skulle vara så. Då jämför jag med tidigare arbetsplats. Fast i och för sig gick vi till pizzerian ibland och satte guldkant på vardagen. 
 
Nu ska vi ha helg hela helgen och imorrn ska jag på date med min lilla pyjamasminister. Det blir fint! 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Lisa:

Hälsa pyamasministern

Upp