Lyckligt barn

Nu är det julsagsmorgonmys i soffan. Lilla hjärtat frågade vid halv åtta om vi kunde kliva upp och efter den sovmorgonen har jag inget att invända på! Så nu sitter vi och tittar på Tingeling och Önskedjuret som stora favoriten just nu.

Julafton var jättemysig och jag kommer nog minnas tomtespaningen mest. Jag och tre små barn stod uppe i vårt sovrum och tittade efter tomten. Fiona hävade att hon såg tomtens öga, Arvid såg tomten i himlen och Elliot sa att tomtem stod vid ladan (vår kompost). När det till slut kom en rödklädd skäggig gubbe blev de såklart helt hysteriskt lyckliga! Så magiskt och roligt.

Det finaste med allt var samligen av människor. På bilden står Tobias och Bogi i hallen och Arvid som har väntat och längtat så länge är så genomlycklig.

Allmänt | |
#1 - - hannah:

Herreligen så stilig gosse. Jag får varken klippa mitt barn eller välja hans kläder. Trotsunge!

Svar: Det enda "plagget" han är kinkig med är att han vill välja vilka vantar han ska ha.. Frisören är helkul, man får ju klubba efteråt! ;P
hejsapetronella.blogg.se

Upp