Kaviar någon?

Jag har gjort en efterrätt till morgondagens nyårsfirande. Seriöst ser det ut som kaviar med stjärnor på. Inga bilder nu, kanske Yohanna fotar på något fördelaktigt sätt så att det faktiskt ser gott ut?!

Några dagar till har passerat sen sist. Arvid har vart på biopremiär, jag har vart på "standejt" med mamma (shoppa, bio, sushi), gått många promenader (tack och lov för dagsljus!) och sovit. Så sköna dagar!

Igår hämtade jag dessutom min vinst från frisörsalongen. En ghd v gold; en plattång på ren svenska. Jag har ÄNTLIGEN haft ofantlig tur i en tävling och faktiskt vunnit (eller så var det kanske obefintlig konkurrens). Men lika glad för det är jag men gladast är nog räven. Den är svart och fin och förmodligen jättebra! Min gamla har 10-11 år på nacken, dock är den också jättebra och får ärvas av självaste vinstmogulen herself. Helt sinnes vad hon vinner, senast i igår (kapselmaskin).

Tobias, Bogi och Arvid i en fotoautomat. Kunde inte bli annat än succé!
Så nöjd, så glad och så mycket popcorn!
Mmmm sushi!!!!!
Min fina vinst!
Allmänt | |
Upp