Matfestival

Årets matfestival får många fina poäng av mig! Trots ett decennium som skaraborgsbo har jag inte vart där innan, inte på "riktigt" i alla fall. Nån krogkväll kanske men inte mer. Nu var jag där dagtid med barn och vilken hit! Han var såå nöjd och då blir jag såklart så nöjd också! Det var ansiktsmålning, popcorn och trollkarl, många gratis aktiviteter, god mat, strålande väder, karuseller och glass. Helt galet packat med folk men det gör inget. Årets semester har vart väldigt lugn ur ett människosamlingsperspektiv så jag har inte direkt fått nog av det sen tidigare.

Han gick i däck i bilen vid 17-snåret och vaknade till liv igen vid 07 morgonen efter. Det gav mig och Andreas en jättehärlig grillkväll och 2 (!) filmer! Det kanske var sista riktigt varma dagen och om så fallet är var det en kanonfin sista sommardag!

Allmänt | |
Upp