Preparation

Det händer så mycket panikbra på jobbet just nu. Först den däringa TA-delen. I veckan har jag fått deltaga lite mer aktivt och igår blev det great success! Inför självaste ledningsgruppen fick jag presentera en förbättring. Hela eftermiddagens möte inleddes med min presentation och känslan efteråt var verkligen bara NAILED IT!! Det gick snorbra och jag fick sån otroligt positv feedback efteråt.
 
And then. Den förbättringen som jag presenterade ska jag imorgon upp på scen och presentera igen, för den är utsedd till mars månads bästa! (Det är lite för löjligt bra för att vara sant..). Priset är ära och rikedom. Nej ingen rikedom men några småpinaler och att den kommer att snurra på skärmarna, finnas med i en intern tidning och på intranätet. Det finfina med det här är att jag satte upp ett mål när jag började. Inom mitt första år ville jag vinna. Stor fet check på den!
 
And theeen. Tillsvidareanställning från 1:a juni.
 
And theeeeeeeeen. Fredag imorgon! Då ska vi göra egen pizza och ha VIDEOKVÄLL!
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Hemmabasen:

Tusen millioner stora kramar och gratulationer till din tillsvidare anställning! Det har du verkligen gjort dig förtjänt av efter dina år av studier, mammaledighet och sen ta tag igen med det sista året.
Jag är djupt imponerad och oerhört stolt över att få vara din mamma!

Svar: Tack mamma för de fina orden!! :) Det är visserligen på lernia men ändå! Det är verkligen en milstolpe, och kunna prestera en tillsvidare inom ett år efter examen är så jädra najs! Sen kommer framtiden med nya spännande utmaningar (och mål!)
hejsapetronella.blogg.se

Upp