Höststorm

Vilken udda vecka! Vabb och sjukdom i dagarna tre, sen två jobbdagar. Det kändes konstigt att göra helg idag men ändå väldigt trevligt. Det är mycket roligare att vara frisk och hemma än sjuk och hemma. 

Nu laddar vi för en fredagsmyskväll inklusive allt! Pizza och popcorn! Om jag får bestämma ska vi köpa en barcelona. De fyra magiska ingredienserna är parmaskinka, mozzarella, färska tomater och ruccola. Så vitlökssås till! 

Intervjuandet gick apsketabra! Hon gillade mig och jag gillar tanken på var det aktuella jobbet är. Det är via Lernia och som konsult kan man hamna lite här och var. Men i det här fallet så är jobbet på det ställe jag haft som drömarbetsplats sedan jag började industriell ekonomi. Redan idag fick jag veta att de på företaget vill träffa mig. Det börjar alltid med en intervju på bemanningsföretaget och därefter en andra intervju hos kunden. På tisdag ska jag träffa chefen på kundsidan och förhoppningsvis ro i land hela kalaset! Så i helgen kommer jag ha lite fjärilar i magen och kanske sova lite konstigt. 

JORÅSÅATT!!! Det är det här jag längtat efter och även hoppats på. Men nu kommer lite andra tankar. Byta arbetsplats efter 7,5 år! Helt makalöst att jag vart där så länge.. Ny kaffemaskin! Nya vägar till jobbet. Ny krok att hänga jackan på. Nya människor x 35692. Det är (tror jag) det företag i Skövde som sysselsätter flest människor och det innebär även obegränsat med folk! 

Nä nyp mig i armen! Det känns löjligt spännande och roligt! 
Allmänt | |
#1 - - Lisa:

Heja,heja håller tummarna

Upp