Testagram!

Jag gillar att testa grejer. Såpass att jag ska betala för att göra det. 99 kr/månad så får man hem en låda med prylar med ett värde på max det dubbla. Jag har haft Glossybox rätt länge men börjar tröttna lite på att det är ständigt återkommande tema. Och rätt mycket som jag inte använder, typ läppgrejer och sånt. Emellanåt kommer 1-2 riktigt roliga grejer men jag ska nog säga upp Glossybox. Men Testagram ska bli kul att prova.
 
 
 
Det är ett skärmklipp från deras hemsida (bilden är en länk). Första leveransen kommer 21 november typ. Kulers!  Appropå saker att prenumerera på. Det finns en bakbox men den är så ohyggligt dyr! 380 kr! Nej 99 kr är mer lagom för något som man inte vet säkert vad det är.
Allmänt | |
#1 - - Yohanna af Skovde:

Kul! Ska prova en babybox, kommer nog nästa vecka x)

Upp