Fabulöst!

Jag börjar landa tror jag. I jobbet alltså. Det är skrämmande hur fort man kan vänja sig vid diverse bekvämligheter. Det är fortfarande frihet under ansvar och upp till mig att driva projektet framåt, men än så länge så tycker jag ändå att det går framåt. Däremot blir det en del "dötid" emellanåt. Då finns det småpill att sysselsätta sig med, såsom att bygga excel-mallar eller läsa på om diverse verktyg.
 
Efter den här veckan är det ynka 3 arbetsveckor kvar innan den stora ledigheten. Jag går hem på jullov den 18:e december och börjar inte jobba förrän den 11:e januari. Hur gick det till egentligen? Det här är ett sådant tillfälle då jag faktiskt påminns om att jag är konsult. Men det är bara att tacka och ta emot. Jag fick en tankeställare av Åsa. Det finns ju jobb där det är helt tvärtom. Jag blir obetald i totalt 6 dagar men får ovärderlig tid tillsammans med min skorv. Efter att detta år har brakat på i 500 knyck tror jag dessutom att en ordentlig ledighet kan behövas. Så att.. snart dags att börja räkna ner dagarna!
 
Sjukdomen tog kraft och sen i söndags har jag vart förkyld. Inte så superfarligt men nog mycket för att det ska vara tungt och motigt. Därför hoppar jag i säng typ nu!
Allmänt | |
#1 - - Lisa:

Det blir väl riktigt bra med så lång ledighet.
Då hinner du greja lite till jul och sen njuta .
Kram till er

Upp