EXAMEN PÅ RIKTIGT!

Egentligen vill jag skriva med stora bokstäver bara för att betona att jag skriker högt inombords. I fredags fick jag se resultatet för mitt examensarbete. Väl godkänd. VG, trots att jag skrev själv. Det högsta betyget. Det var jag och tre andra av totalt elva arbeten. Tre år, 180 hp på Industriell Ekonomi & Logistik. Sista året fick jag VG i allt förutom en kurs. Det var fyra inlämningsuppgifter och hade jag fått vg på 3/4 istället för 2/4 (som jag fick) hade även den kursen blivit en vg-kurs. Jag skiter i om det låter som skryt rakt igenom men just nu får det vara så. Jag är så förbaskat glad och stolt över mig själv som kört det här racet och verkligen gett allt. Jag har inga släp, allt är komplett och klart. Det enda som jag ska göra för att det ska vara officiellt är att ansöka om examen för att få det på papper. Nu har jag någonting riktigt grymt bra att stå på för resten av livet. 
 
Presenter som jag fick av mamma den 27:e maj när det var både födelsedag och framläggning. 
 
Jag trodde jag skulle förstå hur det skulle kännas att göra en sån här grej. Men det är som med att få barn. Man har inte den blekaste förrän det är självupplevt. Det känns fortfarande overkligen att vara på andra sidan. Som jag ska fortsätta plugga i september efter några veckors jobb över sommaren. Men det är inte så. Jag är färdig i skolan.
 
Allmänt | |
#1 - - Yohanna af Skovde:

HURRA HURRA HURRA!! :D

#2 - - Johanna Svensson:

Just nu har jag en giveaway på min blogg, var gärna med! :D

#3 - - Hemmabasen:

Instämmer med föregående talare, möjligen att jag skriker lite högre!

Svar: Vilken resa det varit! :P
hejsapetronella.blogg.se

#4 - - Sarah:

Va kul för dej :) Grattis :)

Svar: Stort tack! :)
hejsapetronella.blogg.se

Upp