Hoppet är inte ute än..

Jag trodde att de satt mig på röda listan sen jag missade att slutrapportera en gång. Oops. Men nädå! Nu får jag chansen att prova lite hårvård! Det ska bli kul och bra. Om inte är det så förbenat kul att få roligheter på posten. Hehe. Apropå leverans fick jag motta 9 paket golv imorse innan jag drog. Arvid rum är nu helt urblåst på rubb och stubb. Det kommer bli så himla fint! En inbyggd säng under snedtak med pärlspont runt om. Jag ska tapetsera och grunnar lite på vad vi ska hitta på för kul. Andreas har fastnat för en tapet med taxar på. Men jag vet inte. Den var lite väl grå och tråkig tycker jag. Jag har ett häfte från Idrottsrabatten och i det är det alltid 20-25 % på tapeter och färg. Nån dag när tid finnes ska jag förbi tapetaffärn och inspektera vad de har. Min förhoppning är att ALLT är klart tills den 30 mars då han fyller 2 år. Jag köpte en vattenmelonsvimpelgirland på TGR som ska upp. Sen har vi två stringhyllor som redan är ommålade en gång, så de kan jag fixa lite mer så att de passar in rent färgmässigt. Mysigt att få inreda ett Arvidrum! 
 
 
Allmänt | |
Upp