Tobias och Boggin

Di ska slängas på soptippen. Sen ska dom lastas på traktorn och därefter lyftas med lyftkran. Sen ska dom slängas på nästa soptipp! Det är fantastiskt att få höra det lilla barnets funderingar om livet i allmänhet. Den här osmakliga behandligen påbörjas imorgon då huvudpersonerna anländer. Det ska bli förjäla trevligt att få fira nyår med mina syskon! Speciellt efter de senaste dagarnas omtumlande resa. Det har varit lite virrigt och jag har mitt i all groggyness beställt en mellandagsrealisationsgrej till mig själv. Har ju inte lämnat huset sen förra tisdagen av kända orsaker. Så från Jumperfabriken kommer en klassisk kabelstickad tröja i en fin grå färg som kan matchas med valfri skjorta under. Business och bra! Med tanke på att det är det enda jag köpt på årets mellandagsrea känns det mer än okej att köpa en sån dyr tröja. Sen beställde jag även en jacka till Arvidar från Po.P. En vindfleece med isbjörnar på! 





Allmänt | |
#1 - - Hemmabasen:

Vad makalöst roligt att ni ska ha nyårsafton tillsammans, ni tre med respektive. Jag och Tusse ska heja på allt vi kan och önska er en fantastiskt fin, rolig och trevlig nyårsafton!

Upp