Hallå omvärld!

Det senaste 1,5 dygnet är en enda dimma. Jag hade lite sjukdom i kroppen före julafton och i lördags brakade det lös ordentligt. Sen dess har jag vart sängliggande med frossa, feber och dödsångest. Ungefär så. Nu är jag uppe men vad ont det gör? Och vad jag är yr!! Förmodligen avsaknad av vätska och fortfarande sjuk men jag vill lixom bara knäppa med fingrarna och vara 100 % återställd. 

Hemskt moments från igår: på eftermiddagskvisten var jag för trött för att kolla netflix och det gjorde för ont att ändra läge i sängen. Det gjorde konstant skitont i ryggen och benen. 

Under tiden har första snön kommit och Arvid har fått leka med sin belöning för att ha gett bort alla tuttar, dvs en bob! Det har föresten gått fläckfritt att lämna bort tuttarna, så skönt! Jag tror han drömde mardröm första natten men han slocknade direkt när jag la mig i hans säng. Duktiga duktiga Arvid! 



Allmänt | |
#1 - - Yohanna af Skovde:

Men grymt av Arvid!

#2 - - Lisa:

Krya på dej. Vad duktig Arvid varit som slutat med tutten. Hälsa honom från farmor att hon tycker att Arvid är jätteduktig och att när jag kommer hem ska vi åka tåg igen .

Upp