Farfarfarfarfar

Lilla ministerns farfar har hälsat på idag efter en vistelse på La Gomera. Jag frågade om Arvid blev glad när de hämtade honom på förskolan och "han visste inte vem han skulle krama först". Så mysigt!
 
Haha en kul grej. Imorse skulle jag försöka förklara för Arvid att om ett tag kommer tomten och kanske att han har med sig en julklapp. Jag sa först "tomten kommer bla bla bla.." Sen frågade jag Arvid "Vem är det som kommer och hälsar på?" Arvid pekar på dörren och säger MOMO! Mamma är du årets jultomte?? Vad har du och Arvid konspirerat ihop? 
 
Skrivandet går framåt. Vilken tur att Elin sålde sina böcker till mig förra veckan. Har de tre bästa böckerna här hemma nu vilket underlättar enormt. Imorgon blir det en regelrätt skoldag, likaså på måndag. På tisdag är det redovisning men jag behöver inte surra mer än 10 minuter. Med andra ord behöver jag inte ha så värst mycket skrivet för att kunna redovisa. Det är bra skit!
 
Eftersom dagen började lite för tidigt imorse börjar natten lite tidigare. Jag ska inte vara uppe länge till. Nissepromenad, dusch, plocka i ordning inför imorgon, äta, sova. 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Hemmabasen:

Arvid och jag vet....

#2 - - Lisa:

Så mysigt han är allt farfars lilla kille men akte er nästa vecka kommer farmor... Det blir fantastiskt

Upp