Dagens teknik

Emellanåt blir det bara så bra. Buggar i systemet som ger mig som konsument fördelar, sånt gillar vi! Beställde från Lyko precis, och de har just nu 100 kr rabatt på köp över 500 kr. Var inne och tryckte "köp" på en del olika saker. Både schampo och torrschampo är snart slut. Har ingen inpackning heller. Så det vart lite av varje. När man kommer upp i jämna hundralappar får man erbjudanden vid kassan, och där valde jag en leave in conditioner från Tigi för 49 spänn. Så var det. 
 
Så här blev det: 7 flaskor torrschampo, 3 flaskor vanligt schampo, 100 kr rabatt, en inpackning från Matrix och två tuber tandkräm och erbjudanderrgejen vid kassan. Kostnad: 347 kr. Hur går det till egentligen, eftersom kravet var 500 kr? Förmodligen nån bugg. Hade lagt in koden, och därefter ändrade jag lite i min beställning. 
I slutändan när jag skulle betala valde jag direktbetalning via handelsbanken (istället för visa/mastercard som var förvalt), men då slog den om och tog bort rabatten jag hade fått. Ändrade tillbaka till kortbetalning och vips, där drogs det bort en hundring igen. Så nu har jag bunkrat hårvård för ett halvår för väldigt lite pengar. Brabra!
 
Gratis frakt och leverans inom ett par dagar! WIHO!
 
Allmänt | |
Upp