Veckans braiga!

I veckan väntar jag på tre saker. Två av dem är bra. Den tredje vet jag inte än. Glossybox kommer imorrn eller onsdag tror jag. Eller torsdag eller fredag. Sen kommer en annan beställning. Jag har fortfarande inte fått svar på rapporten men det borde ha kommit i torsdags. Då hade 18 arbetsdagar gått. Imorgon är det 20 arbetsdagar. Det märkliga är att tentan gick 1,5 vecka efteråt men den har de redan fått svar på!? Om inget har kommit imorgon ska jag maila läraren och fråga. Han kanske helt enkelt har glömt oss. 
 
Annars är det en ny dag imorgon med en cykeltur till jobbet som väntar. På onsdag ska vi åka och äta räkfrossa på Pitchers med jobbet. Eller i alla fall dom som kan från efterbearbetningen. Imorgonkväll ska jag hänka på Y och hälsa på Å. Hänka, lubba och främmat är för övrigt väldigt bra ord. Likaså spinka och pirva. 
 
Godnatthejdå. 
Allmänt | |
Upp