Why?

Igår sköt statistiken i taket nästan. Hade besöksrekord och sånt kan förbrylla mig. Varför? Var det nåt ord jag skrev som folk har sökt på?
 
Har försökt luska vidare med den här vårens planering, men det är fortfarande några frågetecken som måste rätas ut. Har ansökt om studiemedel för april och maj i alla fall, och enligt beräkningarna på CSN kommer det bli bra. Men jag måste göra klart min pågående kurs asap så att de poängen hinner registreras. I kind of need them!
 
Idag gjorde jag klar min döskallesjal. Den fick en grå kant med lite volang! Nu har jag inget definitivt projekt på gång, annat än att göra klart en annan sjal. Men det är kanske lika bra, tiden har liksom blivit mer begränsad på senaste tiden. Det är mycket som händer nu i dagarna och jag vet att jag måste styra upp saker och ting istället för att sitta och ägna mig åt roliga saker. Först jobb, sen nöje!

 
 
 
 
Allmänt | |
Upp