Budgivning pågår!

Punkt ett. Det är spännande nu! Budgivningen pågår för fullt, och hittills är det tre stycken olika med och bråkar. Den första budgivaren har dock inte lagt nåt mer än det första budet.. Men ändå!
 
Punkt två. Nu känns det lite som dagen före julafton! Imorrn får jag storslaget besök och det känns alltid lite pirrigt när det kommer långväga gäster. 
 
Punkt tre. Min gamla klass ska ha avslutningskalas i slutet på maj. Middag på O´learys och BRÄNNBOLL! Det kan ju inte bli bättre än nåt i den stilen. Helt otroligt kul att vuxna människor styr upp brännboll. Nu hoppas vi bara på bra väder, annars kanske vi måste vara inne och typ bowla eller nåt sånt.. 
 
Punkt fyra. Idag hälsade jag på hos Annelie (som förövrigt är världens snällaste och omtänksammaste) och hon ska hjälpa mig med hår och smink inför bröllopet! Sen kom jag därifrån med två kassar grejor till Arvid. Bland annat en vinterjacka (kort modell), i princip oanvänd! En turkos Didriksson i en lagom storlek som förmodligen passar till vintern. Gött mos!
 
Punkt fem. Det blev typ sommar direkt. 20 grader varmt (i skuggan) och allting slår ut med raketfart. Förra året blommade äpplena efter allt annat, men nu är det avigt som hejsan. Björkarna har slagit ut och det ser ut som att äppelblommorna visar sig senare i veckan. 
 
Punkt sex. Jag har ingenting mer att tillägga. 
Allmänt | |
Upp