Testing testing - ett två

 De där förgrymmade vagnarna med bebisstolar kräver nån typ av specialpeng för att låta sig utlånas. Så vi provade de vanliga vagnarna istället. Han satt som en kung till en början, men eftersom han fortfarande är min lilla pluttebebis är han inte stark nog att sitta själv. Det slutade med att jag fick hålla i honom med ena handen medans vi handlade. Det blev lite too much när vi kom till kassan och skulle betala. Med en hand skulle jag leta igenom mina fickor efter en rabattkupong. Jag gav upp när kön blev toklång och betalade fullpris istället. Darn! Kollade hemma istället och jag måste nog ha tappat den inne i butiken. Det var ändå 25 kr.. Som den snålfan jag är, eller den ekonomiska människa, ser jag detta som ett mycket irriterande moment. Jag skulle aldrig köpt prylen för fullpris men det kändes larvigt att ställa den åt sidan när de redan blippat in den i kassan. Bildtext: liten Arvid i sitt ny hattdon, gubbkepsen. Ett självklart val för den lilla farbrorn han är..
 
 
Allmänt | |
Upp