Nåååååååja!

Mina fötter har blivit för stora för mina skor! Med andra ord, skorna är för små och jag känner delvis sorg. Ska inte göra mig av med dom än. Googlade runt lite och läste att för en del går det tillbaka men för andra är det permanent. Men nog skulle det va trist att överge alla mina pjux! När mitt stora hjärta vaknar ska jag föreslå en svängom till Mariestad. På sportaffärn där har de alltid grym rea på skor och detta nyfunna skobehov i kombination med en tom kyl gör det till en bra dag att åka och handla lite.

Liten filur sover invirad i en filt. Fy sjutton vad det verkar vara mysigt att vara bebis. Äta, slumra till och sen glida ner och sova en stund på maten.

| |
#1 - - Hemmabasen:

Helt överens med dig ang att vara bebis. Mest avens tror jag är att bli körd i en barnvagn. Det ser så himla mysigt och skönt ut

#2 - - Myra:

Så himla söt :)

#3 - - Lisa:

Godingen fyller en månad idag Grattis.

#4 - - Angelika:

Sååå söt han är! :) Å de med dina fötter så kan de ta några veckor innan dom krymper.. jag antar då att du ha kvar vätska kvar.. å är de inte vätska så ta jag tillbaka de för då ha jag absolut ingen aning :P Kram på dej!

Upp