Motigt faktiskt.

Det tar emot liiiite nu att plugga. På fredag är det dags för tenta 3/3 och därmed den sista på ett tag. I will be häppy when aj liv de tentasal, for shår! Och vilken helg sen. Första hellediga helgen på många veckor. Jag hoppas att jag får fira den med att åka och jobba lite. Det var länge sen sist nu..
I förmiddags var jag ute på en springtur. Jag har egentligen ingen aning, men jag uppskattar sträckan till styvt 4 kilometer. Det ihopslaget med måndagens 4 kilometer har jag nu sprungit 8 km. Det känns bra och sådär. Framför allt att jag pallar springa så långt då jag under det senaste året sprungit en gång. I och för sig handlar det mycket om inställning och teknik och inte ta vatten över huvudet.
Annars så.. int nååå.. börjar bli lite trött i huvudet av allt pluggande och jag känner fortfarande av en grotesk träningsvärk sen i måndags.. Så hejdå!
Allmänt | |
Upp