Humor

Det här är ett av de roligaste mail jag fått någonsin. Det roligaste är fetmarkerat..
 
 
"jag är så jävla värdelös förlåt franskan, jag är inte riktigt bekant med den här datorns gemenskapshetsregler, jag får bevars in bilderna från telefonen, sen försvinner de spårlöst nånstans här i datorns innandöme. IBLAND hittar jag dem, och då bevars alla, men att hitta dem nu när jag vill maila dem.....SUCK. Men det är inte mig det är fel på, det är datorn som är otydlig. Bilderna kommer när vi är överens!!!"
 

Allmänt | |
#1 - - Yohanna:

Hahahaha! Jag tror jag vet vem det är som skrivit det : )

#2 - - hemmabasen:

Am I guilty? I så fall bjuder jag gärna på det för det var himla roligt att läsa så här långt efteråt!

Svar: Ja mamma du är den mest skyldiga av dem alla!
hejsapetronella.blogg.se

Upp